הבלוג שלנו

PPC Site Clinic

'Gilad Sasson'
7 בינואר 2013
זמן קריאה: דקה אחת

מאת: Michal Sharoni

מה?
סשן אינטראקטיבי בהשתתפות מתנדבים מהקהל שהציגו את אתריהם ולמדו איך לשפר את מסעות הפרסום במנועי חיפוש.

מי?
מנחה: תומס בינדל מ-Refined Labs
משתתפים: אדם טל מ-AdamTal.com, ניר סבר מ-Real Influence ודן פרח מ-PPC Proz.

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

פאנל ובו אנשים מהקהל מעלים אתרים שלהם לדיון ובוחנים בעזרת צוות מומחים את הקמפיינים שלהם וכיצד לטייב אותם.

מה כדאי לקחת אתכם?  

  • חשיבות רבה ליצירת דפי נחיתה ספציפיים לכל מודעה בנפרד, לדוגמא מרפאה שיש לה סניף בירושלים וסניף בת"א צריכה לייצר קמפיינים נפרדים לכל אחד מהסניפים עם טקסט רלוונטי לקהל היעד, כמו כן יש לייצר מודעה נפרדת לשעות הלילה ולהדגיש את מקרי החרום שלהם ניתנים מענה גם בשעות הלילה
  • במידה ומדובר בעסק שזמין 24/7 כדאי לכתוב זאת בקמפיין באופן ברור בצירוף מספר טלפון בולט ונגיש
  • הודגה החשיבות של שדות אי מייל ו-login ישר בדף הראשי ולא מתחת ל-fold
  • "הצעת מאפיה" – הצעה שאף אחד לא יוכל לסרב לה! הצע ללקוח שלך בקמפיין או בדף הנחיתה הצעה מיוחדת
  • המלצה בנושאי קמפיינים של באנרים – להכין מראש מגוון גדלים של באנרים בהתאם לשטחי הפרסום באתרים שונים כדי להקל על תהליך העבודה
לסיכום, לפני יצירת קמפיין יש להגדיר מהי המטרה ולייצר את המודעה ודף הנחיתה סביב המטרה. לא לחשוש מיצירת דפי נחיתה רבים כל עוד הם מופנים לקהלים שונים או מציעים שרותים שונים. עדיך שיהיו יותר דפי נחיתה כל עוד הם רלוונטיים מאשר דף נחיתה אחד כללי שלא מביא להמרה.