עדכונים בפרסום בפייסבוק ינואר 2017

כידוע, פייסבוק מעדכנים את כלי הפרסום ואת הפלטפורמות שבבעלותם לעתים קרובות, ושותפי הפרסום של פייסבוק הם הראשונים לדעת. אז מה התעדכן בפרסום בפייסבוק בשבועות הראשונים של 2017?

עדכונים באפשרויות הפרסום בפייסבוק

1. פרסום וידאו בתוך סרטוני וידאו ((In-Stream Video

כלי פרסום חדש המאפשר למפרסמים לשתול פרסומות וידאו קצרות בתוך סרטוני וידאו שהוטמעו בפייסבוק. המיקוד בפרסומות in-stream video הוא לפי קהל, והמשתמשים יוכלו לצפות בכמה פרסומות באותו סרטון בהתאם לתחומי העניין שלהם.

in-stream video ads facebook

אפשרות הפרסום הזו הושקה בהדרגה מה-7 בינואר, ועד סוף החודש היא צפויה להגיע לכל המפרסמים בפייסבוק. In-Stream Ads יהיו זמינות במנהל המודעות וב-Power Editor עבור יעד של צפייה בווידאו בשילוב עם שיבוץ בניוזפיד. יהיה אפשר לבחור בכלי הפרסום עבור קמפיינים חדשים או קיימים, ויהיה אפשר לעקוב אחר ביצועי המודעות בדו"חות נפרדים.

2. כללים אוטומטיים (Automatic Rules) לניטור ושיפור קמפיינים

העדכון הזה מיועד למי שאחראי על ניהול מספר רב של קמפיינים בפייסבוק, והוא מאפשר להם ליצור כל מיני פעולות אוטומטיות כדי לחסוך זמן במעקב אחר הקמפיינים ושיפורם, לדוגמה: לכבות קמפיינים, סדרת מודעות או מודעה אם הם לא יעמדו בתנאים שנקבעו מראש, לשנות את התקציב או את הצעת המחיר של סדרת מודעות ועוד.

פייסבוק כללים אוטומטיים

את התנאים לכללים האוטומטיים יש לבחור מתוך רשימה של קריטריונים (מפעולות ספציפיות שנעשו באתר האינטרנט כמו קניית מוצר, מילוי טופס הרשמה, צפייה בתוכן וכדומה ועד קריטריונים כלליים כמו תקציב יומי, מספר שעות או תוצאות) ואפשר לייחס ערך כספי לכל תנאי כזה. לדוגמה, אם מטרת הקמפיין היא להשיג מספר מסוים של נרשמים לסדנה, אפשר לקבוע כלל אוטומטי שהמודעה תרד ברגע שתושג התוצאה הרצויה.

פייסבוק כללים אוטומטיים - צילום מסך

3. פרסום ומעקב באינסטגרם סטוריז

כשפייסבוק השיקו את אינסטגרם סטוריז היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שהכלי ייפתח גם למפרסמים. חמישה חודשים ו-150 מיליון משתמשים יומיים לאחר מכן הוסיפו פייסבוק את אפשרות המעקב Insights למפרסמים באינסטגרם, ובאמצעותו אפשר לקבל נתונים על התפוצה, החשיפה, תגובות, ונטישות של כל סיפור ייחודי, ובהתאם לנתונים האלה ליצור תוכן רלוונטי יותר העומד בציפיות של קהל היעד.

בנוסף, בקרוב יהיה אפשר להעלות מודעות בין הסיפורים עצמם. המודעות יתפרסו על מסך מלא ויכללו אפשרויות מיקוד, תפוצה ומדידה מתקדמות. בשלב זה, הפרסום באינסטגרם סטוריז נמצא בגרסת בטא ופתוח רק ל-30 מותגים נבחרים בהם נייקי, נטפליקס ואחרים, ובחודשים הקרובים האפשרות אמורה להגיע לכלל המפרסמים וגם לישראל.

המשיכו לעקוב אחרינו לעדכונים נוספים על הפרסום בפייסבוק. צרו אתנו קשר למידע נוסף על ניהול קמפיינים בפייסבוק ועל הרשמה לסדנת פייסבוק.