ההרשמה לסדנת הפרסום בפייסבוק הבאה שלנו החלה!

הסדנה תתקיים ביום ג', 27.6.2017 | 14:00- 10:00 | משרדי נקודה, בנימינה

בואו ללמוד מהמומחים שלנו איך להזניק את העסק שלכם קדימה ולהפוך
את עמוד הפייסבוק שלכם לערוץ מכירות רווחי

 

אורטל ממליצה:

 

קרן ממליצה:

 

סדנאות פייסבוק מיועדות לאנשי שיווק ולבעלי עסקים קטנים ומאפשרות להם ללמוד על הדרכים היעילות והעדכניות לשיווק בפייסבוק. סדנת פייסבוק מתמקדת בנושאים העיקריים בקידום בפייסבוק ב-2017: החל מפתיחת דף מותג בפייסבוק וכתיבה נכונה של פוסטים ועד קידום ממומן בפייסבוק, ניהול קמפיינים, מיקוד לקהלי יעד, כלים מתקדמים לפרסום בפייסבוק ודו"חות סטטיסטיים.

 

למה ללמוד בסדנת פייסבוק?

פייסבוק הולכת ומתבססת כאחת מפלטפורמות השיווק החשובות באינטרנט, והפער בין עסקים השולטים בקידום בפייסבוק לבין אלו שלא הולך ומתרחב. אמנם עקרונית כל אחד יכול לפתוח דף עסק בפייסבוק ולקדם אותו בתשלום, אבל כדי להגשים את מטרות השיווק ולשפר את החזר ההשקעה של הקמפיינים בפייסבוק, יש להכיר את אפשרויות הפרסום, המיקוד והמעקב של פייסבוק ולדעת להתאים אותם לצורכי העסק. בסדנת פייסבוק תוכלו ללמוד על כלי השיווק והפרסום של פייסבוק ועל כל הדרכים להרחיב את קהל האוהדים של דף העסק, להגדיל את המעורבות שלהם, וחשוב מכך – להפוך את האוהדים ללקוחות פוטנציאליים ומלקוחות פוטנציאליים ללקוחות פעילים.

סדנת פייסבוק למתחילים

סדנת פייסבוק למתחילים מיועדת לעסקים הרוצים ללמוד ליצור דף פייסבוק, להשתמש בו כדי לתקשר עם קהל האוהדים, לתחזק אותו בקביעות, ולהגיע באמצעותו אל קהל יעד רחב יותר, להגדיל את התנועה לאתר, את המכירות או את ההורדות של האפליקציה, או כל יעד אחר שתרצו להשיג באמצעות השיווק בפייסבוק.

 

  בסדנת פייסבוק למתחילים תלמדו לפתוח דף עסק בפייסבוק שייצג את את המותג ברשת החברתית מול לקוחות ומתעניינים. הלימודים בסדנת פייסבוק למתחילים מורכבים מההיבטים הטכניים, התוכניים והשיווקיים של פתיחת דף פייסבוק וניהולו: – איך לפתוח דף פייסבוק – איך לבחור הגדרה מתאימה לדף הפייסבוק – איך למלא את סעיף ה"אודות" באופן שימשוך אוהדים פוטנציאליים – איך לבחור תמונות פרופיל ורקע שייצגו את אופי המותג – אילו סוגי תוכן מתאימים לדף הפייסבוק ובאיזו תדירות לעדכן – איך להזמין אנשים נוספים לעדכן את דף הפייסבוק – איך לעקוב אחרי הביצועים של העדכונים בדף הפייסבוק – מה המשמעות של מונחים כמו תפוצה אורגנית, תפוצה בתשלום, מעורבות וכו' – ועוד

סדנת פייסבוק לעסקים

סדנת פייסבוק לעסקים מתמקדת בשיווק ובפרסום בפייסבוק ומטרתה לעזור לבעלי עסקים לשפר את החזר ההשקעה מהפעילות בפייסבוק ולהגשים את יעדי השיווק בפייסבוק, בין שהם להגדיל את מספר האוהדים (הלייקים) של דף הפייסבוק, את התנועה הנכנסת לאתר, להגדיל את המכירות בחנות המקוונת או הפיזית או ליצור מודעות למותג. סדנת פייסבוק לעסקים תלמד את המשתתפים לזהות את קהל היעד של המותג, לייצר תוכן המותאם לקהל היעד ומעודד למעורבות, ולקדם אותו בעזרת כלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק. בסדנה יילמדו כל הטיפים והטריקים לבניית קהל יעד ממוקד ומדויק לקמפיינים בפייסבוק, למעקב אחרי הצלחת הקמפיינים ולאופטימיזציה שלהם. – איך למקד את קמפיין קהל היעד לקמפיין פייסבוק – איך ליצור קהלים מותאמים אישית וקהלים דומים (Lookalike) – אילו מודעות פייסבוק הן הרווחיות ביותר – איך לבחור את הצעת המחיר לפייסבוק – איך לשפר את שיעור ההמרה של המודעות בפייסבוק – איך ליצור A/B Testing לקמפיינים בפייסבוק – איך להשתמש ב-Power Editor – איך להתקין קוד מעקב המרה ולעקוב אחרי המרות – איך ליצור קמפיין Retargeting בפייסבוק – ועוד   אם הקידום בפייסבוק חדש לכם ואם אתם לא מרוצים מביצועי הקמפיינים בפייסבוק, סדנאות פייסבוק למתחילים ולעסקים יעזרו לכם להגיע לתוצאות הרצויות. למידע נוסף על סדנאות פייסבוק – צרו קשר.