הבלוג שלנו

בשורה מבאסת לטינדר: פייסבוק מפתחים אפליקציית היכרויות

אורטל בהלול
אורטל בהלול
2 במאי 2018
זמן קריאה: דקה אחת

בזמן שישנתם: צוקרברג ושות' החליטו אתמול בכנס הטכנולוגיה השנתי F8 שלא מספיק שתבלו חלק גדול משעות היום ברשתות החברתיות שבבעלות פייסבוק, אלא עכשיו הם רוצים שתהיו שם כל הזמן! והפעם, אחת מההודעות הגדולות ביותר פונה לרווקים שבינינו: השקת אפליקציית דייטים, כזו שתתחרה בכל השאר ובעיקר בטינדר המוכרת.

 

קרדיט: Techrunch.com

 

זהו לא סוד שקהל הצעירים נמצא היום במגמת נטישה מפייסבוק ועובר לשימוש מוגבר יותר ברשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט. פייסבוק החליטו שהם מוכרחים להשיב לעצמם את הקהל הנוטש, ואפליקציית היכרויות תהיה הפתרון האידיאלי.

צוקרברג הודיע שכרגע הכלים נמצאים בשלבי פיתוח והאפליקציה צפויה לצאת לאוויר בשנה הקרובה. היישום החדש יאפשר למשתמשי פייסבוק ליצור פרופיל נפרד מפרופיל הפייסבוק הקיים שלהם וליצור קשרים רומנטיים, שבכל מקרה נרקמים היום בפייסבוק. שני הפרופילים לא ייצרו אינטראקציה אחד עם השני, כלומר, חברי הפייסבוק שלנו לא יוכלו לדעת מה קורה בפרופיל ההיכרויות.

במה תהיה שונה אפליקציית ההיכרויות של פייסבוק מהמתחרות?

פייסבוק צופים שהיישום החדש שלהם יביס את אפליקציות ההיכרויות הקיימות ובשונה מהן, תהיה לו תיבת הודעות ובה ניתן יהיה לשלוח טקסט בלבד כהודעה ראשונה ולא תמונות או לינקים על מנת לשמור על סביבה "נקייה" ובטוחה. בנוסף, פייסבוק מפתחים אלגוריתם שיוכל להתאים בין שידוכים פוטנציאליים, לפי גילים, תחומי עניין, חברים משותפים, העדפות וכו'.

פייסבוק מדגישים שהמטרה באפליקציית ההיכרויות היא ליצור קשרים אמיתיים ולטווח הארוך ולא למצוא את הסטוץ הבא. בנוסף, האפליקציה תהיה מאובטחת ובטוחה לשימוש. אבל גם פייסבוק הגדולה עדיין לא יודעת אם הפיצ'ר יעבוד כמצופה.

אפליקציות ההיכרויות כבר מתחילות להרגיש את השינוי באוויר; בעקבות הכרזתו של צוקרברג, המניות של האפליקציות OkCupid ו- Match.com צנחו ב-21%! המהלך החדש ככל הנראה צפוי לסחוף אל פייסבוק יותר מ-2.2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש.

 

כרגע פייסבוק הודיעו שלא ניתן יהיה לשאוב אינפורמציה על משתמשים לצורך פרסום בפייסבוק, אבל לדעתנו זה רק עניין של זמן 😊

 

2018© נקודה שיווק באינטרנט