הבלוג שלנו

שיווק באינטרנט לעסקים קטנים – טיפים

'Gilad Sasson'
7 ביולי 2015
זמן קריאה: 2 דקות

נכתב באדיבות משרד פרסום Exactive

התפתחות האינטרנט אפשרה לעסקים קטנים לפרוץ החוצה ולהראות את הייחודיות שלהם באמצעות פעילות שיווק שונות. שיווק באינטרנט מאפשר לעסקים קטנים להעביר את המסר שלהם ולהגיע לקהלי יעד שונים. כמו כן, באמצעות פעילות שיווק באינטרנט ניתן לעקוב אחר האנשים אשר נחשפו לפעילות. כיום בעלי עסקים קטנים מבינים כי האינטרנט אינו מקום שבו ניתן לפעול ולשכוח מהפעילות אלא מקום שבו ניתן לבסס את הפעילות השיווקית לאורך זמן – באמצעות פעילות שיווק מתאימה ניתן לשמור על קשר עם אנשים ולשכנע אותם לרכוש את המוצר.

 

שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

היות ומדובר בתקשורת עם לקוחות פוטנציאליים היכולים להפך ללקוחות, חשוב מאוד להשקיע באופן אישי על מנת לקבל תגובה. במאמר הנ"ל ריכזנו עבורכם מספר טיפים שייסייעו בפעילות שיווק:

טיפים שיסייעו בבניית פעילות שיווק

בניית אתר אינטרנט: אחד הכלים היכולים לסייע לכם בכל הקשור לפעילות שיווק באינטרנט הוא אתר אינטרנט. עוד אין לכם אתר אינטרנט? חשוב מאד להשקיע בבניית האתר, היות ומדובר בכרטיס הביקור שלכם. כמו כן, חשוב לבנות אתר בעל נגישות לקהל היעד: אנשים שיהיו מעוניינים להיכנס לאתר ולרכוש את המוצר לא רוצים לבלות באתר שעות רבות עד שיגיעו למוצר אלא להגיע מהר ככל האפשר.

עיצוב זה שם המשחק:  בעולם המהיר שבו אנו חיים אנשים לא מבזבזים זמן ולכן חשוב מאוד להשקיע בעיצוב. יש לכם מעט זמן לגרום לגולשים להפוך ללקוחות שלכם ולכן יש לחשוב על עיצוב מרשים, כזה שיתפוס את העין של הגולשים. אם לקוחות ראו את האתר וברחו, קיים סיכוי גבוה כי לא ייכנסו לאתר פעם נוספת. מכאן כדי לתפוס את העיניים שלהם חשוב להשקיע ולהביא משהו שונה מהמתחרים – הרי זהו השיווק.​

חשיבה מחוץ לקופסה: כיום זה קל ופשוט למצוא אתכם באינטרנט, אך על מנת לגרום לאנשים לגלות בכם עניין חשוב מאד לחשוב מחוץ לקופסה. מה הכוונה? חשוב מאד להשקיע בגולשים שלכם באמצעות דרכים שונות כגון טיפים או גרפיקה. מילת המפתח כאן היא חשיבה על הגולש באמצעות שיווק נכון באינטרנט, כזה שיגרום להם לקבל את המידע. כך למשל אם הגולשים מחפשים מידע על כנס בתחום הרפואה, הרי באתר בתחום הרפואה חשוב לעדכן את הגולשים המחפשים את המידע. אתר כזה יכול להפוך למקום עלייה לרגל עבור אנשים המחפשים מידע.

שיווק באינטרנט באמצעות תוכן

כולנו מכירים את הביטוי התוכן הוא המלך, ובאמת מדובר בביטוי מדויק. לשאלה מדוע התשובה היא כי גולשים רבים מחפשים אתכם באמצעות מנועי חיפוש, ואותם מנועי חיפוש יכולים להביא גולשים רבים בתנאי שהאתר שלכם יכלול תוכן מתאים ומילות חיפוש רלוונטיות. בעת בניית תכנית שיווק באינטרנט חשוב מאד לעצום את העיניים ולנסות לראות את הלקוח הפוטנציאלי מחפש את העסק שלכם: אילו מילות חיפוש הוא בוחר? רק כך תוכלו להצליח בפעילות השיווק.