הבלוג שלנו

מה צפוי בניוזפיד החדש של פייסבוק

'Gilad Sasson'
6 במרץ 2013
זמן קריאה: דקה אחת

פייסבוק יחשפו מחר בערב את העיצוב החדש של הניוזפיד במסיבת עיתונאים גדולה. באתר TechCrunch מעריכים שהניוזפיד החדש יכלול עדכוני תמונות מהפייסבוק ומהאינסטגרם, עדכוני מוזיקה, הכוללים את המוזיקה שהחברים שומעים, מידע על הופעות ועל אלבומים חדשים, וכן תמונות גדולות יותר, מודעות פרסום ויזואליות ועדכונים מהסלולר.

בתחילת השבוע הזמינו פייסבוק אנשי תקשורת "לראות את המראה החדש של הניוזפיד". רמזים לשינויים הצפויים עלו כבר בסוף ינואר בשיחת ועידה שערך מארק צוקרברג עם אנליסטים מוול סטריט ודיבר על שמשתמשי פייסבוק יתחילו לקבל תוכן פרסומי בווידאו ובמדיה עשירה אחרי שיתרגלו לקבל תכני וידאו ומדיה עשירה מחבריהם ומהדפים שהם מנויים עליהם.

העיצוב המחודש של הניוזפיד

לפי מקורות פנימיים וחיצוניים לפייסבוק, הניוזפיד החדש יאפשר למשתמשים לדפדף בין מספר פידים בעלי תוכן ספציפי: פיד תמונות שהועלו לפייסבוק ולאינסטגרם (פעולת המיזוג הניכרת ביותר מאז פייסבוק רכשו את אינסטגרם), כנראה גם עם אפשרות לצפות בתמונות במסך מלא; פיד מוזיקה שיציג את השירים שהחברים מאזינים להם דרך שירותים כמו Spotify, הופעות, אלבומים חדשים ופוסטים שהעלו אמנים שהמשתמשים אהבו, ואולי גם פיד חדשות ופיד וידאו. בנוסף יוצגו תמונות, פוסטים ומודעות בפורמט גדול.

תמונה: Engadget

הניוזפיד הנוכחי של פייסבוק, המרכז עדכוני סטטוס, אלבומי תמונות וסיפורים חדשותיים בעמודה מרכזית, הוצג לראשונה רק בספטמבר 2011; אז מה כל כך דחוף לעצב אותו מחדש? כנראה שמהסיבה הפשוטה שהעיצוב החדש יגרום למשתמשים לבלות זמן רב יותר בפייסבוק ולצפות ביותר מודעות.

המשיכו לעקוב ולקבל מידע עדכני על שיווק בפייסבוק.