הבלוג שלנו

מתיחות אחד באפריל של גוגל 2012

'Gilad Sasson'
2 באפריל 2012
זמן קריאה: 2 דקות

מתיחות אחד באפריל הוא מסורת רבת שנים אצל גוגל וכנראה אחד מתחומי ההתמחות הפחות שנויים במחלוקת של ענקית החיפוש. גם השנה גוגל השקיעו ביצירה של יותר מתריסר מתיחות מופרכות; מתיחה לכל מוצר מבית גוגל. מגזין האינטרנט The Next Web ריכז את כל המתיחות של גוגל. להלן המתיחות הנבחרות לשנה זו.

גוגל משתלטים על שוק חטיפי הבריאות

המתיחה הראשונה של גוגל לשנה זו היתה ההודעה על גירסה 8-סיבית לגוגל מפות (Google Maps in 8-bit) במיוחד עבור משתמשי נינטדו, בעזרתה אפשר "לקבל הנחיות מפורטות על איך להתחמק מדרכים מסוכנות, להילחם את דרכך מבעד עולם מלא במפלצות עוצמתיות ואוצרות מסתוריים". זו היתה המתיחה הראשונה של גוגל לשנה זו, והיא נחשפה בהמשך להודעה כבר בבוקר.

מנוע החיפוש גוגל הציג חיפוש מאד מתקדם המאפשר להגביל את החיפוש באמצעות פרמטרים כמו מלים שהן כמעט, אבל לא לגמרי שונות ממונח החיפוש, מילות סלנג שאפשר לחרוז איתו, הסאבטקסט או נימת הזלזול שחבויה במונח החיפוש ועוד.

דפדפן כרום הציג אפשרות דפדוף חדשה (ואף די מתבקשת), Multitask mode, המאפשרת להתגבר על מגבלות הגלישה עם עכבר ומסך אחד על ידי שימוש בעכבר ביד השנייה ופיצול העכבר. וכן, פלאגין בשם Click-to-Teleport המאפשר ללקוחות פוטנציאליים להגיע ישירות ממקום הימצאותם למיקום העסק המפרסם. "שכחו מ- CTR, מעקב המרות ומדידת לידים, קליק אחד והלקוח עומד מיידית בפתח העסק שלך, מוכן לקניות".

סרגיי ברין, אחד משני מייסדי החברה, הציג את Google Racing, ודיבר על שיתוף פעולה בין המכונית ללא נהג של גוגל לבין התאחדות מכוניות המירוץ Nascar. "אנחנו חושבים שהדבר הכי חשוב שמחשבים יוכלו לעשות בעשור הבא הוא לנהוג במכוניות – ושהדבר החשוב שגוגל מירוץ יוכלו לעשות בעשור הקרוב הוא לנהוג בהם, ואם אפשר, הרבה יותר מהר מכל אחד אחר." נכתב בבלוג הרשמי של גוגל.

יוטיוב הציעו מתנה מיוחדת לחגים: אוסף יוטיוב, מארז DVD חגיגי עם מיטב הסרטונים הוויראליים במשלוח ישיר לפתח ביתך.

ג'ימייל הציגו את Gmail Tap, אפליקציה המאפשרת להשתמש בשני מקשים מתוך ה-26 הנמצאים במקלדת ולשלוח שני מיילים בו זמנית.

גוגל אנליטיקס הוסיפו מעקב בין-כוכבי לכלי הסטטיסטי; "בזמן שכרגע אפשר לקבל רק מידע חלקי על מיקום המשתמשים באתר, אנו רוצים להתרחב מעבר לכדור הארץ ולעזור לך להבין את פעילות המשתמשים מכוכבים ומפלנטות שכנות".

מחלקת משאבי אנוש בגוגל חשפה את הליך הקבלה לעבודה של כלבים בחברה. בממשק הטלפוני של החברה, Google Voice , פיתחו מוצר חדש עבור חיות המחמד, "הודות לאפליקציות הניידות שלנו תוכלו תמיד לשמור על קשר עם חיות המחמד שלכם, רחוקים ככל שיהיו".

בנוסף, גוגל יצרו מתיחות מקומיות המתייחסות לטלפון החוגה האנגלי (GoRo), וליונק הלאומי של אוסטרליה (Google Street Roo).