הבלוג שלנו

כלי פרסום חדשים בפייסבוק: מיקוד מחודש וכפתורי קריאה לפעולה

'Gilad Sasson'
30 בינואר 2014
זמן קריאה: דקה אחת

פייסבוק השיקו שני כלים חדשים שיאפשרו לאנשי שיווק בפייסבוק ליצור קשר ישיר עם משתמשים בכל סוגי המכשירים ולהזמין אותם לפעול. הכלי "קהלים מותאמים אישית" עודכן והוא יאפשר לעסקים לפנות אישית אל המשתמשים שביקרו באתר או באפליקציה, וכמה מודעות פרסום בניוזפיד יכללו כפתורי קריאה לפעולה.

פרסום ממוקד בפייסבוק למבקרים באתר או באפליקציה

זהו העדכון השני של כלי הפרסום בפייסבוק קהלים מותאמים אישית (Custom Audiences) מאז אוקטובר האחרון. העדכון החדש מאפשר למשווקים בפייסבוק להפנות פרסומות ממוקדות למבקרים באתר או באפליקציה לפי פעולות שנעשו באתר. לשם כך צריך להטמיע את הפיקסל של פייסבוק למיקוד מחדש (retargeting) באתר או באפליקציה הסלולרית.

לדוגמה, אתר תיירות יכול לפנות אל קבוצת משתמשים שחיפשו טיסות באתר אבל לא ביצעו הזמנה באמצעות פרסומת בניוזפיד ולהציע להם קופון הנחה על הזמנת טיסה. באותו אופן אפליקציות מסחריות יכולות ליצור קמפיינים לשיווק מחודש, לפנות אל המבקרים (גם דרך הדסקטופ) ולפתות אותם להמשיך בקניות דרך האפליקציה.

פייסבוק מציינים שהשימוש בפיצ'רים החדשים של כלי הפרסום הביא לשיפור בכמה מדדים: עלייה בהחזר הוצאות על הודעות (ROAS) וירידה בעלות לפעולה.

הכלי קהלים מותאמים אישית פועל בכל סוגי מודעות הפרסום, מיקומי המודעות ואפשרויות המיקוד. התכונות החדשות יהיו זמינות בשבועות הקרובים מה-Power Editor וממנהל המודעות בפייסבוק.

קריאות לפעולה בניוזפיד

עוד חידוש בפרסום בפייסבוק הוא האפשרות להוסיף כפתורי קריאה לפעולה למודעות שיוצגו בניוזפיד של המשתמשים. הקריאות לפעולה יהיו זמינות רק למודעות דף פייסבוק שמיועדות להביא תנועה לאתר והן יופיעו בצד הימני התחתון של המודעה. כרגע יש חמש קריאות לפעולה: Shop Now, Learn More, Sign Up, Book Now, Download.