המומחיות שלנו

שיווק בלינקדאין

אם אתם חברת B2B וקהל היעד שלכם מורכב מחברות, ארגונים, נושאי תפקידים בכירים או אנשי מקצוע בתחום מסוים, שיווק בלינקדאין יכול להיות פתרון טוב עבורכם. לינקדאין היא הרשת החברתית המקצועית המובילה בעולם; נכון לשנת 2018 רשומים בה יותר מ-500 מיליון משתמשים בכל העולם מתוכם כ-250 מיליון משתמשים פעילים בחודש. לינקדאין משמשת מוקד משיכה לחברות ולאנשי מקצוע המעוניינים ליצור קשרים מקצועיים, לחפש עובדים או למצוא עבודה חדשה, להתעדכן בחדשות בתחום המקצועי או לשמור על קשר עם עמיתים מקצועיים.

מכיוון שהמשתמשים בלינקדאין משתפים במידע בעל ערך על עבודתם (מקצוע, תפקיד, תחום, ותק, השכלה, מקום העבודה, מספר העובדים בחברה ועוד), הפרסום בלינקדאין מציע אפשרויות מיקוד מדויקות הרבה יותר בהשוואה לפייסבוק ורשתות מתחרות. מאז נקנתה לינקדאין על ידי חברת מיקרוסופט בשנת 2016 הורחבו אפשרויות הפרסום והמיקוד בלינקדאין, וכיום אפשר להעלות קמפיינים רימרקטינג, ליצור מודעות לידים, לקדם פוסטים, לעקוב אחר משתמשי לינקדאין המבקרים באתר ולדעת במה הם עוסקים ואיפה הם עובדים ועוד.

 

סוגי הקמפיינים בלינקדאין

הפרסום בלינקדאין עובד באמצעות ממשק ניהול עצמי בשם LinkedIn Campaign Manager, שדרכו תוכלו ליצור את הקמפיין הראשון שלכם ולבחור את סוג הקמפיין הרצוי, מתוך ארבע אפשרויות.

 

1. Sponsored Content – קידום תוכן

קמפיין פרסום תוכן בלינקדאין

בקמפיין זה תוכלו לקדם את התוכן שלכם עבור הקהל הרלוונטי, שאותו תגדירו במהלך בניית הקמפיין. התוכן המקודם יכול להיות חדש  או כזה שכבר פורסם בעמוד שלכם. אופציה נוספת היא לייצר תוכן שכלל לא יפורסם בעמוד וישמש רק לצורכי הקמפיין (direct sponsored content). התוכן המקודם יופיע בפיד דף הבית של הקהל המוגדר בקמפיין ואצל העוקבים אחר עמוד החברה וכך תוכלו להשיג את המטרות הבאות:

  • חשיפת קהל רלוונטי לתוכן שלכם והגדלת התנועה אל עמוד/אתר החברה
  • יצירת לידים חדשים באמצעות חיבור התוכן המקודם לטופס לידים מובנה – Lead Gen Form
  • השגת צפיות וידאו

לפי המטרה שתרצו להשיג, בחרו את סוג המודעה מתוך שלושה סוגים אפשריים: מודעת מאמר/תמונה, מודעת קרוסלה או מודעת וידאו. בשלושת הסוגים תוכלו לייצר מודעה חדשה או לבחור מתוך התוכן שכבר קיים אצלכם בעמוד החברה. אם תבחרו לחבר את המודעה לטופס לידים מובנה, תצטרכו גם לייצר טופס לידים בהתאם להנחיות לינקדאין.

סוגי מודעות בקמפיין פרסום תוכן בלינקדאין

2. Dynamic Ads – קמפיין דינמי  

בקמפיין מודעות דינמיות המערכת תשתמש באופן אוטומטי בנתוני פרופיל הלינקדאין שלכם – כגון תמונה, שם חברה, תיאור חברה ועוד. ובאמצעות המידע הזה המערכת תייצר עבורכם מודעות שונות כדי שתוכל להתחיל את הקמפיין במהירות להשגת מטרות שונות. בקמפיין זה תוכלו לבחור מתוך שלושה סוגי מודעות:

  • Follower Ad – מודעת עוקבים – מודעה שמטרתה להגדיל את מספר העוקבים ואת האינטראקציות שלהם עם עמוד החברה בלינקדאין.
קמפיין עוקבים בלינקדאין
מתוך לינקדאין
  • Job Ad – מודעת משרה – מודעה המשמשת לקידום משרה פתוחה בחברה עבור מועמדים רלוונטיים בהתאם לכישורים הנדרשים, במודעה מאפשרת למועמד להגיש מעומדות בקלות ובאפקטיביות.
  • Spotlight Ad – מודעת זרקור – מודעה שמטרתה להגדיל תנועה של גולשים אל עמוד הנחיתה/אתר החברה. בנוסף, מודעה זו משמשת להשגת לידים חדשים, הגדלת חשיפה למותג וחיזוק קשר עם הלקוחות לאורך תהליך ההמרה.
מודעות זרקור בפרסום בלינקדאין
מתוך לינקדאין

 

3. Text Ads – קמפיין טקסט

בקמפיין זה תוכל לבנות מודעות המורכבות מכותרת, תיאור ותמונה אופציונלית. המודעה יכולה להיות מרובעת, מלבנית או מוארכת.

קמפיין טקסט בלינקדאין

 

זו דרך מהירה להציג את התוכן הרצוי בפני קהל היעד המקצועי אליו מכוון המסר כשהתשלום עבור קמפיין זה יכול להיות לקליק או לאלף הופעות.

המודעות שתיצרו יכולות להופיע בכל אחד מהדפים הבאים: דף הבית, עמוד פרופיל, דף תוצאות חיפוש, דפי קבוצות, , תיבת דואר נכנס, 'אנשים שאתה עשוי להכיר' ו'מי צפה בפרופיל שלי'. המודעה יכולה להיות מרובעת, מלבנית או מוארכת

 

4. Sponsored InMail – קמפיין דואר נכנס

קמפיין InMail מאפשר לך להשיג לידים ממוקדים באמצעות שליחת הודעות מותאמות אישית לתיבת הדואר של הקהל הרלוונטי עבורך. הודעות אלו כוללות ברכה מותאמת אישית, לחצן קריאה לפעולה, טקסט וקישור בגוף ההודעה. התשלום בקמפיין זה הוא עבור כל הודעה אישית שנשלחת, יש שיטענו שמדובר בקמפיין יקר אך מאחר וההודעות הן אישיות ומגיעות ישירות לתיבת הדואר של הקהל האפקטיביות שלהן גבוהה מאד.

קמפיין sponsored inmail בלינקדאין

 

 

למידע נוסף על שיווק ופרסום בלינקדאין:

איך לפרסם מודעות לידים בלינקדאין

מדריך לקמפיינים רימרקטינג בלינקדאין

 

 

 

2018© נקודה שיווק באינטרנט