הבלוג שלנו

חיפוש נבואי: גוגל גלאס, גוגל עכשיו וסירי של אפל – SMX ישראל 2014

'Gilad Sasson'
27 בינואר 2014
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

כלי החיפוש משתנים במהירות: גוגל ואפל כבר מציגים תוצאות חיפוש עוד לפני שחיפשנו בכלל. גוגל עכשיו (Google Now) מיידעים את המשתמשים על פקקי תנועה עוד לפני שיצאו לדרך לפגישה, אפל מעדכנים את הזמן ואת מזג האוויר עוד לפני שיצאנו מהבית. הסשן יעסוק בעולם החיפוש הנבואי מנקודת המבט של אנשי השיווק באינטרנט.

מי?

מנחה: בארי שוורץ מ-.RustyBrick.

משתתפים: גיל רייך מ-Managing Greatness, בארי שוורץ מ-RustyBrick וארי נחמני מ-Kahena Digital.

מה כדאי לקחת אתכם?

הפאנל העתידני ביותר ב-SMX ישראל 2014, אבל כמו שהקדים ואמר בארי שוורץ, חמוש במשקפי גוגל, כך גם היה הפאנל על קידום למובייל לפני כמה שנים.

שוורץ הציג אפליקציה ניסיונית לגוגל גלאס, Jew Glass, המזכירה לו את שעות התפילה, מפנה אותו אל בתי הכנסת הקרובים ביותר ואל המסעדות הכשרות.

השיווק לכלי חיפוש נבואיים עודו מוקדם ומשוער בחלקו, אבל נראה שאותם עקרונות שמנחים את הקידום המקומי והסלולרי ימשיכו להנחות את אנשי השיווק גם בעתיד: ליצור תוכן שהמשתמשים מחפשים, לבנות מערכות יחסים וסמכות, לתקשר עם לקוחות ושותפים וליידע את גוגל לגבי תוכן האתר או האפליקציה.

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

למפתחים ל-Google Glass יש Google Mirror API ו-GDK.

לאנשי שיווק שרוצים להופיע על הרדאר של סירי, מומלץ להתחיל לחשוב על בינג, שהוא מנוע החיפוש שמופיע כברירת מחדל במערכת ההפעלה של אפל, ולבנות נוכחות בטוויטר, הרשת החברתית שאליה מפנה סירי כשנשאלת מה הדיבור על X. לעסקים מקומיים – Yelp.

מצגות

אהרון פרידמן: Predictive Search – Siri