הבלוג שלנו

WhatsAppFacebookEmailLinkedIn

איוונטים בגוגל אנליטיקס

דין מודן
דין מודן
12 ביוני 2019
זמן קריאה: דקה אחת

גוגל אנליטיקס מציג לנו את המידע כפי שהוא מוצא לנכון – סשן, יוזרים, באונס רייט וכו'
אבל מה קורה אם אנחנו רוצים לדעת כמה גולשים הורידו PDF מהאתר, לחצו על באנרים פנימיים, צפו בסרטון מוטמע או כמה גללו עד תחתית הכתבה?
בדיוק בשביל סוג הפעולות הללו דין מסביר לנו בקצרה איך להשתמש באיוונטים בגוגל אנליטיקס כדי שנוכל לעקוב, למדוד ולהשתפר.
צפו בדיגיטיפ החדש שלנו 》

 

 

גוגל אנליטיקס מציג לכם את כל המידע שהוא חושב שחשוב לכם לדעת כמו דוחו"ת התנועה או דוחו"ת ההתנהגות. אבל באמת בשביל להבין מה קורה באתר שלכם אתם חייבים להשתמש באיוונטים.

איוונט נוצר כאשר גולש עושה פעולה אצלכם בתוך האתר זה יכול להיות צפייה בסרטון, זה יכול להיות הורדה של PDF זה יכול להיות גלילה של עמוד וכו'. לכל איוונט מוגדרים שלושה פרמטרים

  • Category
  • Action
  • Label

אנחנו הטמענו איוונט על כפתור שיתוף הכתבה באתר שלנו. בפרמטר הקטגוריה הגדרנו "שיתוף הכתבה" בפרמטר האקשן הגדרנו היכן שותפה הכתבה ובפרמטר הלייבל הגדרנו את שם הכתבה.

מעכשיו בלשונית האירועים תחת דו"ח ההתנהגות באנליטיקס נוכל לראות כמה כתבות שותפו, היכן ואיזה.

זכרו השימוש באיוונטים הוא מומלץ, חשוב והוא יעזור לכם להבין את היקף הפעולות שנעשות באתר שלכם ככה שתמיד תוכלו להתקדם ולהשתפר.

 

צריכים עזרה? אל תהססו לדבר איתנו >> לחצו פה

2019© נקודה שיווק באינטרנט