07
ינו'

Surviving Panda, Penguin & The Zoo


7 בינואר 2013 13:55

מאת: Michal Sharoni

מה?
איך לעקוב אחרי כל שינויי האלגוריתם של גוגל, הקטנים והגדולים כפינגווין ופנדה ואיך לחזור לתוצאות החיפוש אחרי שיורדים מהן חס וחלילה.

מי?
מנחה: גלעד ששון מנקודה
משתתפים: אלי פלדבאום מ-RankAbove, אורי ברייטמן מ-TBWA ו- ג'ים בויקין מ-Internet Marketing Ninjas.

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו

  • סקירת העדכונים של גוגל, פינגווין ופנדה והפרדה ביניהם – פנדה עוסק יותר בתוכן ופינגווין עוסק יותר בקישורים.
  • במקרה שהאתר "נענש" ע"י גוגל והורד בדירוג יש לעשות בדיקה מקיפה של כל הקישורים הנכנסים בכל הכלים הלוונטיים: Webmaster tools, SEMrush, Majestic SEO  וכו'…
  • כלי נוסף שהוזכר authoritylabs.com
  • מומלץ לעשות רשימה המפרידה בין קישורים טובים וקישורים לא טובים
  • כל הקישורים שאתם לא יודעים/לא יכולים להוריד יש להשתמש ב-Disavow links tool של גוגל

מה כדאי לקחת אתכם?
כדי להעלות שוב את הדירוג  חשוב שהאתר שלכם יהיה אמין בעיני גוגל ולכן יש לשים לב לכמה כללים פשוטים:

  • הגיע הזמן לוותר על קישורים מהפוטר, לא לשים באתר שלכם ולא לבקש שיקשרו אליכם מהפוטר. קישור מהפוטר הנו קיושר בעל משמעות נמוכה אם בכלל.
  • במידה והשגתם קישור כדאי שהוא יהיה לא רק ממילות מפתח אלא גם ממילים אחרות. גוגל יודע לבחון את כל המשפט ממנו יוצא הקישור לדוגמא:
    חברת נקודה העוסקת בקידום אתרים בבעלותו של גלעד ששון.
    לכאורה ביטוי המפתח הוא "קידום אתרים" אבל גם אם נקשר מהשם של גלעד עדיין יהיה לקישור ערך בעיניי גוגל מכיוון שהוא יודע לזהות שהשם "גלעד ששון" משויך לתחום "קידום אתרים"
  • להשתמש כמה שיותר בביטויי Long tail


לפוסט זה אין תגובות

קטגוריות: SMX ישראל

תגיות: , , ,

השאר תגובה

שם וכתובת דואל הם חובה, כתובת הדואל לעולם לא תפורסם ללא רשותך.

פתרונות אינטרנט:

  • פתרונות שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש
  • אופטימיזציה של תוצאות החיפוש (אורגני וממומן)
  • ניהול מותג וניטור מוניטין
  • שיווק ברשתות חברתיות, לרבות SMO
  • ניהול והטמעה של תהליכי שיווק
  • אפיון אפליקציות ויישומים נוספים
  • שיווק מכוון מטרה (המרות)
  • מחקר וניתוח תחרותי

צור קשר 04-8717977





מדיה חברתית