07
ינו'

SEO בעברית


7 בינואר 2013 14:24

מאת: Michal Sharoni

מה?
הפאנל דובר העברית היחידי בכנס שדן בקידום אורגני וממומן בעברית ובהבדלים בין החיפוש בעברית לחיפוש באנגלית.

מי?
מנחה: גלעד ששון מנקודה
משתתפים: אורי ברייטמן מ-TBWA, יניב נבות מ-SEO Israel וליאור אלדן מ-Verbio.

 

SEO בעברית - כנס SMX 2013

SEO בעברית - כנס SMX 2013

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

  • יניב נבות פתח את ההרצאה בהצגת כמה שאלות נפוצות בנושא קידום אתרים בעברית, ביניהן:
    ש. האם חיפוש עם site אכן מראה את כל הדפים המאונדקסים
    ת.לא! חיפוש site מסייע למצוא תוכן בתוך האתר ולא נותן את הכמות המדויקת של מס' הדפים המאונדקסים.ש. כיצד והאם גוגל בוט סורק java scripts
    ת. הבוטים של גוגל יכולים וגם סורקים java  בין היתר גם כדי לאתר שיטות קידום לא חוקיות.

    ש. האם גוגל משתמש ב meta tag keywords?
    ת. התשובה נמצאת באמצע, גוגל מתייחסים לתג באלגוריתם אבל הוא לא מחשיב אותו כמרכיב קריטי בדירוג.

    ש. האם תוכן חייב להיות ארוך?
    ת. לא! תוכן יכול להיות מדיה עשירה: וידאו, תמונות וכו'…הכל תלוי בתוכן עצמו ועד כמה הוא ענייני, רלוונטי ומושך את הגולש.

 

מה כדאי לקחת אתכם?

אורי ברייטמן מ-TBWA דיבר על נושא התכנים הקיימים בחו"ל. לדבריו ישנם תכנים מצוינים בחו"ל ובהחלט ניתן לקרוא אותם ולסכם מהם מאמר חדש שיכיל תוכן עדכני ואיכותי.
הודגש כי אין מדובר בגניבה/שכפול/העתקת תוכן אלא יצירה של תוכן חדש אחרי שקראנו מקורות שונים (לפחות 3 מקורות שונים איכותיים).

ליאור אלדן מ-Veribo דיבר על נושא המוניטין ברשת, דחיקת תוצאות חיפוש שליליות והעלאת הדירוג של תוצאות דירוג חיוביות.

 

 

לפוסט זה אין תגובות

קטגוריות: SMX ישראל

תגיות: , , ,

השאר תגובה

שם וכתובת דואל הם חובה, כתובת הדואל לעולם לא תפורסם ללא רשותך.

פתרונות אינטרנט:

  • פתרונות שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש
  • אופטימיזציה של תוצאות החיפוש (אורגני וממומן)
  • ניהול מותג וניטור מוניטין
  • שיווק ברשתות חברתיות, לרבות SMO
  • ניהול והטמעה של תהליכי שיווק
  • אפיון אפליקציות ויישומים נוספים
  • שיווק מכוון מטרה (המרות)
  • מחקר וניתוח תחרותי

צור קשר 04-8717977





מדיה חברתית