הבלוג שלנו

Facebook & Social Ads

'Gilad Sasson'
6 בינואר 2013
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

פאנל מומחים בפרסום במדיה החברתית המדגים איך לפרסם ברשתות החברתיות המובילות – פייסבוק, טוויטר ולינקדאין – כדי למשוך יותר מבקרים איכותיים לאתר.

מי?

מנחה: אופיר כהן מ-Universal McCann Search

משתתפים: מרטי וויינטראוב מ-aimClear, אדם טל מ-AdamTal.com ודוד מרק מ-Serp Intelligence.

 מה כדאי לקחת אתכם?

פרסום בפייסבוק – המטרה: משתמשי מובייל

optimized CPM – אופטימיזציה של מודעת הפרסום בפייסבוק לפעולה מסוימת (תגובה, לייק וכדומה)

פרסום בתוצאות החיפוש של פייסבוק לפי מילות מפתח

Occupy Facebook

FBX – Facebook Exchange – פלטפורמת retargeting – היתרון העיקרי שלה הוא המיידיות

קהל היעד האידיאלי לפרסום sponsored stories בפייסבוק: אנשי מדיה ועיתונאים (מהסיבה הפשוטה שהם יכולים לפתח את הסיפור בפלטפורמות אחרות).