הבלוג שלנו

עיצוב חדש למודעות פרסום בפייסבוק

'Gilad Sasson'
13 באפריל 2014
זמן קריאה: דקה אחת

פייסבוק ממשיכים בסדרת השינויים: אחרי עדכון עיצוב דפי המותג וחידוש מערכת ניהול הקמפיינים, הודיעו על פייסבוק על עיצוב חדש למודעות הפרסום בצד ימין. העיצוב המעודכן יצא לפועל בחודשים הקרובים, ולפי פייסבוק מטרתו היא ליצור אחידות ויזואלית בין הפרסומות בצד ימין לבין המודעות שמפורסמות בניוזפיד. כלומר, המודעות בצד ימין יהיו גדולות יותר ויופיעו פחות מהן.

תמונה: Facebook

פייסבוק מציינים שבבדיקות מוקדמות של העיצוב החדש נמצא גידול של פי שלושה במעורבות משתמשים. בנוסף, העיצוב החדש אמור להקל על אנשי פרסום בפייסבוק, שכן הם יוכלו להשתמש באותה תמונה למודעת פרסום בצד ימין ובניוזפיד.

חלק מהמפרסמים בפייסבוק יראו את העדכון כבר בסוף החודש ואחרים יתעדכנו בהמשך השנה.

שינויים במערכת הפרסום בפייסבוק

את השינוי במבנה מערכת ניהול הקמפיינים התחילו לראות כמה מהמפרסמים כבר מהחודש הקודם. בקצרה, מערכת ניהול הפרסום החדשה מורכבת משלושה שלבים: קמפיינים, מודעות והתוספת החדשה: קבוצות מודעות (ad sets), המורכבת מכמה מודעות בעיצוב או תוכן שונה. כל קמפיין יכול לכלול כמה קבוצות מודעות, ולכל קבוצה תקציב, לוח זמנים ואפילו קהל יעד משלה. המפרסמים עדיין יוכלו להגדיר את הקריאייטיב, מיקוד ותקציב של כל מודעה בנפרד, ואוטומטית תוצג המודעה האופטימלית ביותר מבחינת ביצועים. כל המפרסמים בפייסבוק יעבור למערכת ניהול הקמפיינים החדשה עד יולי 2014.

עדכון למודעות פרסום לאפליקציות בפייסבוק

עד יולי גם יעודכן פורמט המודעות לאפליקציות, והן יכללו כפתורים חברתיים (לייק, שיתוף, תגובה), גם בדסקטופ וגם במובייל, ובכך תושלם האחידות הוויזואלית של כל מודעות הפרסום בפייסבוק. מפרסמים לא ישלמו על הלייקים, השיתופים או התגובות שנעשו מהמודעה לאפליקציה וגם לא על לייקים חדשים לדף שנוספו דרך המודעה וימשיכו לשלם רק על קליקים לחנות האפליקציות.