בלוג שיווק באינטרנט

13
אפר'

עיצוב חדש למודעות פרסום בפייסבוק

פייסבוק ממשיכים בסדרת השינויים: אחרי עדכון עיצוב דפי המותג וחידוש מערכת ניהול הקמפיינים, הודיעו על פייסבוק על עיצוב חדש למודעות הפרסום בצד ימין. העיצוב המעודכן יצא לפועל בחודשים הקרובים, ולפי פייסבוק מטרתו היא ליצור אחידות ויזואלית בין הפרסומות בצד ימין לבין המודעות שמפורסמות בניוזפיד. כלומר, המודעות בצד ימין יהיו גדולות יותר ויופיעו פחות מהן.

תמונה: Facebook

פייסבוק מציינים שבבדיקות מוקדמות של העיצוב החדש נמצא גידול של פי שלושה במעורבות משתמשים. בנוסף, העיצוב החדש אמור להקל על אנשי פרסום בפייסבוק, שכן הם יוכלו להשתמש באותה תמונה למודעת פרסום בצד ימין ובניוזפיד.

חלק מהמפרסמים בפייסבוק יראו את העדכון כבר בסוף החודש ואחרים יתעדכנו בהמשך השנה.

שינויים במערכת הפרסום בפייסבוק

את השינוי במבנה מערכת ניהול הקמפיינים התחילו לראות כמה מהמפרסמים כבר מהחודש הקודם. בקצרה, מערכת ניהול הפרסום החדשה מורכבת משלושה שלבים: קמפיינים, מודעות והתוספת החדשה: קבוצות מודעות (ad sets), המורכבת מכמה מודעות בעיצוב או תוכן שונה. כל קמפיין יכול לכלול כמה קבוצות מודעות, ולכל קבוצה תקציב, לוח זמנים ואפילו קהל יעד משלה. המפרסמים עדיין יוכלו להגדיר את הקריאייטיב, מיקוד ותקציב של כל מודעה בנפרד, ואוטומטית תוצג המודעה האופטימלית ביותר מבחינת ביצועים. כל המפרסמים בפייסבוק יעבור למערכת ניהול הקמפיינים החדשה עד יולי 2014.

עדכון למודעות פרסום לאפליקציות בפייסבוק

עד יולי גם יעודכן פורמט המודעות לאפליקציות, והן יכללו כפתורים חברתיים (לייק, שיתוף, תגובה), גם בדסקטופ וגם במובייל, ובכך תושלם האחידות הוויזואלית של כל מודעות הפרסום בפייסבוק. מפרסמים לא ישלמו על הלייקים, השיתופים או התגובות שנעשו מהמודעה לאפליקציה וגם לא על לייקים חדשים לדף שנוספו דרך המודעה וימשיכו לשלם רק על קליקים לחנות האפליקציות.

לפוסט המלא


13 באפריל 2014 11:40



09
אפר'

Not Provided גם בגוגל אדוורדס

לפי דיווחים לא רשמיים אך מאומתים, בקרוב יפסיקו גוגל להעביר נתונים על מילות חיפוש באנליטיקס גם למפרסמים בגוגל אדוורדס. באתר Search Engine Land ובבלוג של Ghergich & Co מדווחים על סיכוי גבוה ומטריד שגוגל ישאירו גם את המפרסמים במנוע החיפוש גוגל בלי מידע על מילות המפתח. עם המעבר של גוגל לחיפוש מוצפן באוקטובר 2011 התחילו [...]

לפוסט המלא


9 באפריל 2014 20:25



09
אפר'

עיצוב חדש לטוויטר בסגנון פייסבוק

טוויטר הודיעו אתמול שיתחילו לשנות את עיצוב דפי הפרופיל של המשתמשים. העיצוב החדש של טוויטר כולל יותר מידע על המשתמשים וכמה פיצ'רים חדשים והוא מזכיר במידה רבה את דפי הפרופיל של פייסבוק. תמונה: Twitter Blog הפרופיל החדש מאפשר למשתמשים לשים תמונת פרופיל גדולה יותר, להתאים אישית את תמונת הכותרת (בדומה לתמונת הנושא של פייסבוק) ולהבליט [...]

לפוסט המלא


11:53



03
אפר'

השפעת תוצאות החיפוש בסלולרי על קניות

תדירות החיפוש באינטרנט באמצעות סמארטפונים אמנם פחותה בהשוואה למחשבים אישיים ואפליקציית מנוע החיפוש של גוגל אינה נמנית עם האפליקציות הפופולריות ביותר, אבל מחקר חדש מראה שגם במכשירים סלולריים למנועי החיפוש ולמיקומים בתוצאות החיפוש תפקיד חשוב בשלבים הקודמים לקנייה. תמונה:Stuart Miles/freedigitalphotos.net חברת Local Corporation, המקדמת את אפליקציית הקניות Havvit, פרסמה בשבוע שעבר את תוצאות הסקר על [...]

לפוסט המלא


3 באפריל 2014 09:13



01
אפר'

גוגל וובמסטר טולס: סטטוס אינדקס מעודכן

גוגל הודיעו שיתחילו להוסיף מידע מדויק יותר לדו"ח סטטוס האינדקס בגוגל וובמסטר טולס (כלי מנהלי האתרים). מעכשיו יתחילו גוגל לדווח על הוספה לאינדקס של כל כתובת URL עבור כל פרוטוקול, בייחוד פרוטוקולי HTTP ו-HTTPS וכן תת-תיקיות (subdirectories) מאומתות. לפי גוגל, השינוי יאפשר למנהלי אתרים לעקוב אחרי חלקים שונים באתר, למשל אחרי כל הווריאציות של כתובות [...]

לפוסט המלא


1 באפריל 2014 12:51



27
מרץ

עיצוב חדש לדפי המותג בפייסבוק – שאלות ותשובות

לפני כמה שבועות הודיעו פייסבוק על שינוי עיצוב דפי המותג ועל יצירת מראה אישי יותר לדפים העסקיים. השינוי העיקרי כולל את ביטול שתי העמודות ומיזוגן לפורמט של עמודה אחת. המראה הראשוני נראה ריק למדי ולא הסביר איפה ימוקמו אפליקציות ולשוניות מותאמות אישית (אם בכלל). בעקבות התגובות הרבות של משתמשים פרסמו פייסבוק תשובות לשאלות הנפוצות ביותר [...]

לפוסט המלא


27 במרץ 2014 15:46



27
מרץ

גוגל אדוורדס בעיצוב החדש

כשגוגל הודיעו על שינוי עיצוב תוצאות החיפוש הם דיברו על שיפור הקריאות ועל יצירת מראה נקי יותר, ונימקו את הדמיון של מראה תוצאות החיפוש הממומנות בדסקטופ לזה של המובייל ברצון ליצור מראה עקבי בכל המכשירים. בבלוג של eyequant מעריכים שלגוגל היו סיבות טובות יותר לשנות את העיצוב של תוצאות החיפוש הממומנות. הנחת הבסיס היא שגוגל [...]

לפוסט המלא


08:39



26
מרץ

בקרוב: קידום ממומן ברשת החברתית פינטרסט

קידום ממומן יגיע לפינטרסט כבר בחודש הבא. הרשת החברתית הוויזואלית הציגה את מוצר הפרסום Promoted Pins כבר באוקטובר למספר מוגבל של מפרסמים, ולפי Marketing Land וה-Wall Street Journal, ברבעון השני של השנה יתחילו פינטרסט למכור מודעות פרסום למגוון רחב יותר של מפרסמים. מודעות הפרסום בפינטרסט ייראו כמו פוסטים אורגניים באתר ורק יקבלו את התגית “promoted [...]

לפוסט המלא


26 במרץ 2014 11:34



פתרונות אינטרנט:

  • פתרונות שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש
  • אופטימיזציה של תוצאות החיפוש (אורגני וממומן)
  • ניהול מותג וניטור מוניטין
  • שיווק ברשתות חברתיות, לרבות SMO
  • ניהול והטמעה של תהליכי שיווק
  • אפיון אפליקציות ויישומים נוספים
  • שיווק מכוון מטרה (המרות)
  • מחקר וניתוח תחרותי

צור קשר 04-8717977





מדיה חברתית