בלוג שיווק באינטרנט

11
דצמ'

סיכום נתוני קניות ברשת ל-2014 ותחזיות וטרנדים לקראת 2015

דצמבר הוא חודש סיכומי השנה והוא גם שיא עונת הקניות (בעיקר בחו"ל, אבל לא רק), לכן זוהי הזדמנות להתבונן על הטרנדים של 2014 באתרי מסחר וללמוד איך לשפר את שיעור ההמרה ב-2015.

עונת הקניות מגיעה לשיאה בסוף השבוע האחרון של חודש נובמבר, הנפתח בחג ההודיה, ממשיך ב-Black Friday ומסתיים ב-Cyber Monday. באופן מסורתי יום שישי השחור נחשב ליום קניות בחנויות עצמן ויום שני המקוון מוקדש לקניות ברשת, אבל מהסקרים שפורסמו בשבוע האחרון אפשר לראות שההבחנה הזאת היטשטשה, ושהקניות ברשת נוגסות חלק גדול יותר מהקניות בחנויות ובקניונים. עוד נתונים מעניינים על הקניות ברשת בבלאק פריידיי וחג ההודיה:

- הקניות ברשת בבלאק פריידיי ובחג ההודיה שברו שיא מכירות והסתכמו בסך של 1.33 מיליארד דולר ו-2.4 מיליון דולר בהתאמה.

- קרוב ל-30% מהקניות ברשת הגיעו מסמארטפונים ומטאבלטים.

- יותר מ-50% מהתנועה לאתרי מסחר הגיעה ממכשירים ניידים, ולראשונה נפח החיפושים במובייל עבר את נפח החיפוש במחשבים.

- בעלי אייפון ואייפד נוטים לקנות ברשת יותר מבעלי מכשירי אנדרואיד.

למה קונים מעדיפים לקנות באינטרנט?

הנתונים מראים שקהל הצרכנים מוצא את ההפרדה בין יום קניות בחנויות ליום קניות ברשת הפרדה מלאכותית ומיושנת, אף על פי שבעלי החנויות ממשיכים לקיים אותה. צרכנים רבים מעדיפים לקנות ברשת דווקא בבלק פריידיי כדי להימנע מהתורים והצפיפות בחנויות הגדולות. בנוסף, הצרכנים נעשים בררנים יותר והם משתמשים בכל הפלטפורמות אונליין ואופליין (ביקורים בחנות, בחנות המקוונת ובאפליקציה) כדי למצוא את המבצעים הטובים ביותר.

Black Friday בחנויות. קרדיט: Robert Banh

מנתונים שפורסמו באתר Conversioner על הקניות ברשת ב-2014 נמצא ש-80% מהגולשים באינטרנט קנו מוצר כלשהו ברשת, ו-50% מהם קנו ברשת יותר מפעם אחת. עוד נמצא שמרבית הקניות ברשת נעשות ממחשב, וערך הקנייה הממוצע ממחשב הוא גבוה יותר בהשוואה לקניות מטאבלט ומסמארטפון.

למה קונים מעדיפים לקנות דרך המחשב ולא דרך המובייל?

המשתתפים בסקר של Conversioner נשאלו למה הם מעדיפים לקנות ברשת דרך המחשב ולא דרך הסמארטפון או הטאבלט ואלה תשובותיהם:

  • 43% מהנשאלים ציינו כי במובייל חסרה תמונה ברורה של המוצר
  • 34% מתקשים לראות את פרטי המוצר במובייל
  • 31% מתקשים להשוות בין מוצרים בנייד
  • 30% לא מעוניינים למסור את פרטי האשראי ברשת הסלולרית
  • אצל 26% המכשיר הנייד אינו זמין בכל זמן
  • 25% התלוננו על פרוצדורת קנייה מסובכת במובייל
  • 21% בגלל חיבור אטי או בעיות חיבור לרשת

 

צילום מסך: Conversioner

קניות ברשת ב-2015 – תחזית למנהלי אתרים

הקניות ברשת צפויות להתחזק ב-2015, ולפי ההערכות בשנה הקרובה יותר מ-1.2 מיליארד משתמשי אינטרנט ברחבי העולם יקנו מוצרים או יזמינו שירותים ברשת, כ-44% מסך המשתמשים באינטרנט בעולם. גם המכירות של סמארטפונים וטאבלטים צפויות להמשיך ולעלות בשנה הבאה, ומנהלי אתרי מסחר יצטרכו לשפר את חוויית הקנייה במובייל ולשים דגש על הפרטים האלה:

- אפשרויות קנייה בטוחות ונוחות לשימוש

- אתר ידידותי לגלישה מהסלולרי

- אסטרטגיית שיווק מעורבת המשלבת בין קניות ברשת, במובייל ובחנות עצמה.

רוצים לשפר את שיעור ההמרה באתר? צרו אתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

לפוסט המלא


11 בדצמבר 2014 14:48



09
דצמ'

בחירות 2015 בפייסבוק ובאינטרנט

בנימין נתניהו לראש הממשלה הנוכחי יש אתר אינטרנט רשמי ומאובטח לעילא בדומיין הנושא את שמו (netanyahu.org.il). קטגוריית החדשות של האתר מתעדכנת כמעט מדי יום, והיא כוללת בעיקר תמלולים נאומים שנשא בישיבות ממשלה ובפורומים אחרים, ללא הרחבות, הסברים או תוכן מקורי כלשהו. נוסף על קטגוריית החדשות יש קטגוריית תמונות, וידאו ודף אודות הסוקר תחנות בחייו, מילדותו [...]

לפוסט המלא


9 בדצמבר 2014 14:12



27
נוב'

איך לייצר תגובה ישירה מלקוחות בפייסבוק: סיכום וובינר למשווקים בפייסבוק

פייסבוק ערכו אתמול (יום רביעי ה-27/11) וובינר למשווקים לתגובה ישירה (Direct Response Marketing), זהו ענף שיווק באינטרנט (וגם באמצעי תקשורת מסורתיים) המשתמש באמצעים כמו הצעות, קריאה לפעולה או טופס יצירת קשר כדי ליצור אינטראקציה מיידית עם המשתמשים. פייסבוק מקדמים את השיווק לתגובה ישירה באמצעות הוספת כפתורי קריאה לפעולה למודעות הפרסום, ובמסגרת הוובינר הועלו היתרונות של [...]

לפוסט המלא


27 בנובמבר 2014 10:52



20
נוב'

שיווק בפייסבוק באמצעות וידאו – סיכום וטיפים מהוובינר למשווקים של פייסבוק

פייסבוק עושים צעד משמעותי נוסף על מנת לנגוס ברווחי הפרסום של אימפרית הוידאו יו-טיוב: פייסבוק מקדמים את הפרסום בווידאו ברשת החברתית, ומעודדים מותגים ומשווקים בפייסבוק להעלות סרטונים ישירות לאתר, במקום להעלות קישורים לסרטונים ביוטיוב או בפלטפורמות חיצוניות אחרות. לשם כך, ערכו פייסבוק וובינר לאנשי שיווק בפייסבוק והדגישו את היתרונות שבשיווק וידאו בפייסבוק. הבאנו לכם את [...]

לפוסט המלא


20 בנובמבר 2014 10:57



19
נוב'

גוגל יקדמו אתרים ידידותיים לנייד בתוצאות החיפוש במובייל

גוגל הודיעו שיתחילו לסמן אתרים ידידותיים לגלישה מהנייד ולהצמיד להם את התווית "mobile-friendly" בתוצאות החיפוש בסמארטפונים, ורמזו שאתרים אלו צפויים ליהנות מיחס מועדף באלגוריתם הדירוג של גוגל. גוגל ציינו כי זהו הצעד הראשון בסיוע לגולשים ממכשירים ניידים לקבל חוויית משתמש משופרת, ושנבדקת אפשרות לשלב את הקריטריון הזה באלגוריתם הדירוג. אמנם לא נאמר במפורש שאתרים שיסומנו [...]

לפוסט המלא


19 בנובמבר 2014 15:55



17
נוב'

עדכון מפייסבוק: החל מינואר פרסום וקידום מכירות רק בתשלום

אם אתם משתמשים בדף הפייסבוק לקדם מכירות, לא תשמחו לשמוע על עדכון האלגוריתם החדש של פייסבוק. הרשת החברתית הודיעה שהחל מינואר 2015 יצומצמו מספר הפוסטים הפרסומיים שמופיעים בניוזפיד של המשתמשים. הכוונה היא שפוסטים בעלי תוכן פרסומי, המדרבנים משתמשים לקנות מוצרים או להשתתף בתחרויות, יופיעו פחות בניוזפיד של המשתמשים, גם אם הם סימנו לייק ובחרו להיחשף [...]

לפוסט המלא


17 בנובמבר 2014 15:07



30
אוק'

דו"ח שימושיות לניידים חדש בגוגל וובמסטר טולס

גוגל הוסיפו דו"ח שימושיות לניידים (Mobile usability) לכלי המנהלים. הכלי מאפשר לעקוב אחרי בעיות שימושיות נפוצות באתר המותאם לגלישה מהנייד, וכך לתקן אותן ולשפר את חוויית המשתמש של גולשים מהסלולרי. הדו"ח נמצא בכלי המנהלים של גוגל (וובמסטר טולס) תחת תנועת חיפוש והתאמה לשימוש בנייד. השגיאות הספציפיות שמוצגות בדו"ח הן שימוש בפלאש (שגיאה שגוגל מצביעים עליה [...]

לפוסט המלא


30 באוקטובר 2014 17:14



20
אוק'

עדכון פינגווין 3.0 של גוגל

עדכון פינגווין 3.0 עלה לאוויר ביום שישי האחרון, כך אישרו נציגי גוגל לאתר Search Engine Land. גוגל פינגווין הוא עדכון אלגוריתם המתמקד באתרי ספאם, בעיקר כאלה המפרים את הנחיות גוגל בנוגע לבניית קישורים. השמועות על עדכון פינגווין 3.0 בסוף השבוע האחרון אושרו היום. זהו עדכון פינגווין הראשון לשנה הזאת ומנהלי אתרים רבים ציפו לו. בשלב [...]

לפוסט המלא


20 באוקטובר 2014 12:05



פתרונות אינטרנט:

  • פתרונות שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש
  • אופטימיזציה של תוצאות החיפוש (אורגני וממומן)
  • ניהול מותג וניטור מוניטין
  • שיווק ברשתות חברתיות, לרבות SMO
  • ניהול והטמעה של תהליכי שיווק
  • אפיון אפליקציות ויישומים נוספים
  • שיווק מכוון מטרה (המרות)
  • מחקר וניתוח תחרותי

צור קשר 04-8717977





מדיה חברתית