בלוג שיווק באינטרנט

23
ספט'

שנה טובה – תשע"ה

שנה טובה ומתוקה לכל לקוחותינו, חברינו ומכרינו.

תמונה במקור

לפוסט המלא


23 בספטמבר 2014 14:42



22
ספט'

החזר השקעה במודעות בגוגל אנליטיקס (ROAS)

גוגל הודיעו על מדד חדש בגוגל אנליטיקס: החזר השקעה במודעות (ROAS, Return on Ad Spend). באמצעות המדד הזה אפשר לחשב את הרווחים שנכנסו מפרסום בגוגל אדוורדס ביחס לסכום ההשקעה בקמפיין. לדוגמה, אם הרווחתם 5$ על כל דולר שהושקע בפרסום בגוגל, החזר ההשקעה במודעות, ה-ROAS, יהיה 500%. מדד החזר ההשקעה במודעות הוא מדד חשוב מכיוון שהוא [...]

לפוסט המלא


22 בספטמבר 2014 07:27



10
ספט'

סיכום תשע"ד בקידום אתרים בגוגל

מחקר חדש: מה הם הגורמים המשפיעים על דירוג  אתרים בגוגל ב-2014? לקראת השנה החדשה פרסמה חברת SearchMetrics את הרשימה השנתית של הגורמים המשפיעים על קידום אתר בתוצאות החיפוש של גוגל. כדי להפיק את הדו"ח נבדקו יותר מ-300,000 אתרים הממוקמים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ארצות הברית ונמדד המתאם בין גורמי SEO שונים (תוכן, טכנולוגיה, נוכחות ברשתות [...]

לפוסט המלא


10 בספטמבר 2014 08:24



09
ספט'

גוגל מאשרים: כדי להתאושש מפינגווין תצטרכו סבלנות

אולי לא בדיוק סבלנות, אבל כנראה שתצטרכו לחכות בסבלנות לא מעט זמן… האם אפשר להתאושש מעדכון פינגווין היה אחד הוויכוחים הלא פתורים בין מקדמי אתרים. עד אתמול, כשג'ון מיולר, אנליסט בכיר בגוגל, אישר שכדי שאתר יתאושש מפגיעה של עדכון פינגווין, גוגל צריכים להריץ את האלגוריתם מחדש. במילים אחרות, כל עוד גוגל לא הפעילו את האלגוריתם [...]

לפוסט המלא


9 בספטמבר 2014 16:07



02
ספט'

Google Authorship – הסוף

גוגל הודיעו שיפסיקו להציג את שם הכותב ומידע על שם הכותב (Google Authorship) בתוצאות החיפוש, וכן יפסיקו לאסוף מידע מהתגית rel=author. ההיסטוריה של גוגל Authorship ההיסטוריה של Google Authorship מתחילה ב-2007, אז רשמו גוגל את הפטנט Agent Rank, שתואר כמערכת המקשרת בין קטעי תוכן רבים באמצעות חתימה דיגיטלית המייצגת סוכן (כותב אחד או יותר). אמצעי [...]

לפוסט המלא


2 בספטמבר 2014 15:38



14
אוג'

כלים סטטיסטיים לשיפור יחסי המרה

שיפור יחסי המרה או אופטימזציה ליחסי המרה (Conversion Rate Optimization, CRO) היא כלי שיווק באינטרנט שמטרתו לוודא שהתנועה הנכנסת לאתר מהמקורות השונים (תנועה אורגנית וממומנת ממנועי חיפוש, מדיה חברתית, שיווק במייל וכו') אינה מתבזבזת. כלומר, שהמבקרים באתר משלימים את ההמרות הרצויות: קניית מוצרים בחנות אלקטרונית, הורדת תוכנה או אפליקציה, הרשמה לאתר וכדומה. שיפור יחסי המרה [...]

לפוסט המלא


14 באוגוסט 2014 14:47



07
אוג'

חדשות גוגל – כלי חדש לאתרי חדשות

גוגל הודיעו על פתיחת מרכז עדכונים חדש לאתרים הרשומים בחדשות גוגל. מרכז העדכונים נקרא Google News Publisher Center והוא מאפשר לאתרי חדשות ליידע את מנוע החיפוש במיידיות על תכנים חדשים באתר ועל שינויים במבנה האתר. בשלב זה הכלי פתוח רק לאתרים מארצות הברית, אבל גוגל מבטיחים לפתוח אותו לעוד ארצות ולהוסיף לו עוד כלים ופיצ'רים. [...]

לפוסט המלא


7 באוגוסט 2014 09:07



06
אוג'

חדש בפייסבוק: תזמון פרסומות לפי שעות

פייסבוק הוסיפו אפשרות לתזמן מודעות לפי שעות דרך כלי הפרסום Power Editor. כלי התזמון, Ad Scheduling, מאפשר למפרסמים להגדיר מראש את השעות שבהן הפרסומות יוצגו (או לא). הכלי ישפר את היעילות והרווחיות של מודעות הפרסום בפייסבוק. כלי תזמון המודעות של פייסבוק מותאם לאזור הזמן של קהל היעד, וגם הדו"חות הסטטיסטיים יותאמו לאזור הזמן המוגדר בחשבון. [...]

לפוסט המלא


6 באוגוסט 2014 16:38



פתרונות אינטרנט:

  • פתרונות שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש
  • אופטימיזציה של תוצאות החיפוש (אורגני וממומן)
  • ניהול מותג וניטור מוניטין
  • שיווק ברשתות חברתיות, לרבות SMO
  • ניהול והטמעה של תהליכי שיווק
  • אפיון אפליקציות ויישומים נוספים
  • שיווק מכוון מטרה (המרות)
  • מחקר וניתוח תחרותי

צור קשר 04-8717977





מדיה חברתית