בלוג שיווק באינטרנט

21
יולי

קידום אתרים לכל המכשירים בתוצאות החיפוש של גוגל

אתרי פלאש אינם נתמכים על ידי טלפונים חכמים, וגם רובוטי הסריקה של מנועי החיפוש מדלגים עליהם. עכשיו גוגל החליטו להחריף את הצעדים נגד אתרים המבוססים על טכנולוגיית פלאש ואינם ידידותיים לגולשים מסמארטפונים.

בשבוע שעבר הודיעו גוגל שיתחילו להוסיף מעין אזהרות לתוצאות החיפוש  וליידע גולשים במנוע החיפוש על אתרים הבנויים בטכנולוגיות שאינן נתמכות במכשיר הסלולרי שממנו הם גולשים. כך למשל, הגולשים ממכשירי אייפון או אנדרואיד הנתקלים באתרי פלאש בתוצאות החיפוש יקבלו הודעה בנוסח הזה:

תמונה: Webmaster Central Blog

גוגל השתמשו בנוסח דומה כדי להזהיר גולשים מפני אתרים שמפנים גולשים במובייל לעמוד הבית במקום לדף האתר הרלוונטי.

תמונה: Webmaster Central Blog

גוגל ממליצים בחום להשתמש ב-HTML5, טכנולוגיה הנתמכת בכל המכשירים הניידים וגם בכל דפדפני האינטרנט. במקביל, גוגל השיקו שני מדריכים למפתחי אתרים לדסקטופ ולמובייל:

עקרונות הרשת (Web Fundamentals), מאגר מקורות לפיתוח אתרים למכשירים מסוגים שונים, וערכה בסיסית למפתחי אתרים (Web Starter Kit), ערכת כלים התומכת בעקרונות הרשת ובפרקטיקות המומלצות לבניית אתרים ידידותיים למובייל ולדסקטופ.

גוגל חזרו על המלצתם לבנות אתרים בעיצוב רספונסיבי (כלומר, המותאם אוטומטית לגודל המסך של המכשיר שגולשים ממנו), והדגישו שאתרים רספונסיביים הם הידידותיים ביותר למנוע החיפוש. עוד המליצו גוגל להימנע מלחסום את הגישה של רובוט הסריקה לקבצים חיצוניים כמו CSS, ג'אווהסקריפט ותמונות), שכן גישה מלאה את הקבצים האלה עוזרת לאלגוריתם של גוגל לזהות את הגדרות העיצוב הרספונסיבי ולהתייחס אליו בהתאם. כן מומלץ להשתמש בכלי "אחזר כמו גוגל" (Fetch as Google) בוובמסטר טולס כדי לוודא שהאתר נסרק ומתאנדקס כראוי.

מעוניינים לקדם אתר סלולרי? צרו אתנו קשר ונעזור לכם לבנות ולקדם אתר ידידותי למנועי החיפוש בכל המכשירים לפי הנחיות גוגל.

לפוסט המלא


21 ביולי 2014 13:23



15
יולי

כלי חדש בגוגל וובמסטר טולס לקידום אתרים בינלאומיים

גוגל הודיעו על פיצ'ר חדש בגוגל וובמסטר טולס – מיקוד בינלאומי (International Targeting). הכלי מיועד לאתרים בינלאומיים שפועלים בכמה שפות ופונים לכמה ארצות, ומטרתו לפתור בעיות הקשורות בהטמעה של התג hreflang. הקוד מאותת לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים להתאים את התוכן ואת השפה של דפי האתר או להציג את הגרסה האזורית של האתר לפי מיקום המשתמשים. [...]

לפוסט המלא


15 ביולי 2014 13:31



14
יולי

ציון האיכות החדש בגוגל אדוורדס

גוגל הפיצו לאחרונה מסמך וסרטון וידאו ובהם עדכון על ציון האיכות (Quality Score) בגוגל אדוורדס. מכיוון שגוגל לא טרחו בנושא זה חמש שנים העדכון הפתאומי מעלה כמה שאלות. מה חשיבותו של ציון האיכות בגוגל אדוורדס? במבט ראשון נראה שהעדכון אינו מהותי, אבל כשמתעמקים מגלים שינוי משמעותי בהשוואה להנחיות הקודמות: במסמך החדש של גוגל הם ממעיטים [...]

לפוסט המלא


14 ביולי 2014 12:08



08
יולי

טאבלטים וסמארטפונים: זמן גלישה, שיעור הקלקה ומעורבות

היעדים העיקריים של אנשי שיווק באינטרנט הם להגדיל את התפוצה של הקמפיינים ואת המעורבות של המשתמשים. להגדלת התפוצה יש כמה שיטות בדוקות וידועות, אבל הגדלת המעורבות הוא נושא סבוך יותר. ככל שיותר משתמשים גולשים באינטרנט בכל-מיני מכשירים צריך להביא בחשבון עוד גורמים: לא רק את התוכן ואת דרכי ההפצה אלא גם את ההקשר ואיך הוא [...]

לפוסט המלא


8 ביולי 2014 11:25



07
יולי

אנימציית גיף (GIF) לשיווק ברשתות חברתיות

טוויטר הודיעו לא מזמן שיאפשרו למשתמשים להוסיף אנימציית גיף (GIF) גם באתר וגם באפליקציות הסלולריות. היו שקיבלו את ההודעה של טוויטר בשמחה (ובגיפים) והיו כאלה שלא התרגשו מההצתה המאוחרת של טוויטר. אנימציות גיף הן כבר מזמן חלק מתרבות הרשת. אפשר לראות גיפים בבלוגים, באימיילים וברשתות חברתיות בהן פייסבוק, גוגל פלוס, פינטרסט וטמבלר, והן יכולות להשתלב [...]

לפוסט המלא


7 ביולי 2014 13:29



02
יולי

המעבר מגוגל אנליטיקס אל יוניברסל אנליטיקס

בשנה האחרונה גוגל מקדמת את הגרסה המתקדמת של גוגל אנליטיקס, גוגל יוניברסל אנליטיקס או UA בקיצור. יוניברסל אנליטיקס היה בגרסת בטא במשך יותר משנה ובאפריל השנה עבר לשלב הייצור. באנליטיקס האוניברסלי יש כמה פיצ'רים וטכנולוגיות חדשות וגוגל מגדירים אותו "גוגל אנליטיקס כפי שלא דמיינתם". בחודשים האחרונים התחילה גוגל לעודד מנהלי אתרים לשדרג את חשבונות האנליטיקס [...]

לפוסט המלא


2 ביולי 2014 12:20



26
יוני

Google Authorship בלי תמונות הכותב בתוצאות החיפוש

גוגל הודיעו על שינוי המראה של תוצאות החיפוש, בעיקר של תוצאות הקשורות ל-Google Authorship. בעקבות השינוי יוסרו תמונת הפרופיל של הכותבים ומספר המעגלים בגוגל פלוס שהופיעו לצד שם הכותב. למעשה יישאר רק קישור משם הכותב. השינוי עדיין לא נראה בכל תוצאות החיפוש של גוגל, והוא יצא לפועל בימים הקרובים בכל העולם, בתוצאות החיפוש במחשב ובסלולרי. [...]

לפוסט המלא


26 ביוני 2014 13:47



16
יוני

מדריך לגוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי (Google My Business) הוא ממשק חדש המאחד את דפי גוגל פלוס וגוגל מקומות לעסקים. גוגל לעסק שלי מיועד לאחד את כל הפעילות של עסקים מקומיים (ומותגים באופן כללי) ולאפשר להם להימצא בגוגל יותר בקלות. מאז הפך גוגל מקומות לגוגל פלוס לעסקים יש בלבול בנושא הקידום הלוקאלי בגוגל. לפי גוגל, הרעיון המרכזי מאחורי [...]

לפוסט המלא


16 ביוני 2014 10:23



פתרונות אינטרנט:

  • פתרונות שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש
  • אופטימיזציה של תוצאות החיפוש (אורגני וממומן)
  • ניהול מותג וניטור מוניטין
  • שיווק ברשתות חברתיות, לרבות SMO
  • ניהול והטמעה של תהליכי שיווק
  • אפיון אפליקציות ויישומים נוספים
  • שיווק מכוון מטרה (המרות)
  • מחקר וניתוח תחרותי

צור קשר 04-8717977





מדיה חברתית