בלוג שיווק באינטרנט

20
אוק'

עדכון פינגווין 3.0 של גוגל

עדכון פינגווין 3.0 עלה לאוויר ביום שישי האחרון, כך אישרו נציגי גוגל לאתר Search Engine Land. גוגל פינגווין הוא עדכון אלגוריתם המתמקד באתרי ספאם, בעיקר כאלה המפרים את הנחיות גוגל בנוגע לבניית קישורים.

השמועות על עדכון פינגווין 3.0 בסוף השבוע האחרון אושרו היום. זהו עדכון פינגווין הראשון לשנה הזאת ומנהלי אתרים רבים ציפו לו. בשלב זה גוגל עדיין לא עדכנו מה שיעור הפגיעה של עדכון האלגוריתם, ולא ידוע שהעדכון השפיע על חיפושים בעברית.

מה זה עדכון פינגווין?

פינגווין 3.0 הוא עדכון פינגווין השישי בתוך כשנתיים וחצי. עדכון פינגווין הראשון יצא באפריל 2012 והשפיע על כ-3% משאילתות החיפוש באנגלית. לפי גוגל מטרת העדכון הייתה לקדם תוכן איכותי בתוצאות החיפוש ולפגוע במיקומים של אתרי ספאם המקודמים בשיטות פסולות כמו דחיסת מילות מפתח, בניית קישורים מסיבית, שכפול תוכן וכדומה.

מה ההבדל בין עדכון פינגווין ועדכון פנדה של גוגל?

גם עדכון פנדה של גוגל עודכן בשבועות האחרונים. עדכון פנדה ופינגווין הם שניים מעדכוני האלגוריתם הגדולים והחשובים של גוגל והם השפיעו מאוד על שיטות הקידום האורגני בשנים האחרונות. עדכון פנדה הוא הוותיק יותר, הוא יצא לראשונה בפברואר 2011 והתמקד באתרים בעלי תוכן דליל, מועתק או מציע מעט ערך מוסף לקורא.

אתרים שנפגעו מעדכון פנדה נדרשו לשפר את תוכן האתר, ולהשקיע ביצירת תוכן מקורי, עשיר ואמין. אתרים שנפגעו מעדכוני פינגווין התמקדו בהסרת קישורים נכנסים לאתר, בין היתר באמצעות הכלי Disavow Links של גוגל וובמסטר טולס המאפשר למנהלי אתרים "להתכחש" לקישורים מזיקים לאתר.

שלא כמו אלגוריתם פינגווין, המערכת של פנדה מתעדכנת לעתים קרובות למדי. בעבר גוגל נהגו להודיע על עדכוני פנדה, אבל בזמן האחרון הם מודיעים רק על עדכוני פנדה גדולים, ולא על רענונים שגרתיים של המערכת. לכן, אתרים שנפגעו מעדכון פנדה ושיפרו את איכות התוכן יראו את השינויים בתנועה מהר יותר.

מתי יהיה עדכון פינגווין הבא?

הציפייה לעדכון פינגווין זה הייתה גדולה לאחר שגוגל אישרו שהתאוששות מעדכון פינגווין תלויה בעדכון חדש. במילים אחרות, אתרים שנפגעו בעדכון פינגווין האחרון באוקטובר 2013 חיכו קרוב לשנה לעדכון זה כדי לחזור לתוצאות החיפוש בעקבות הסרת הקישורים ותיקונים אחרים שנעשו באתר. בכל מקרה, אתרים שהתאוששו בעקבות עדכון פינגווין זה בוודאי חוו עלייה בתנועה בסוף שבוע האחרון, ואם לא – ייתכן שהירידה במיקומים הייתה תוצאה של ענישה ידנית ולא עדכון אלגוריתם פינגווין.

גוגל רמזו שבגרסה החדשה של עדכון פינגווין תהיה מערכת חדשה שתעדכן את האלגוריתם לעתים קרובות יותר ותחסוך את ההמתנה הארוכה לעדכון המערכת.

נפגעתם מעדכון פינגווין 3.0? צרו אתנו קשר ונעזור לכם להתאושש.חוי0ט

לפוסט המלא


20 באוקטובר 2014 12:05



13
אוק'

עדכון פנדה 4.1 של גוגל

גוגל השיקו את עדכון פנדה 4.1 ב-25 בספטמבר 2014 והודיעו שהחשיפה שלו תהיה אטית ותימשך כמה שבועות. לפי גוגל, העדכון הזה אמור להיות מדויק יותר, והוא מבוסס על איתותים חדשים המאפשרים לזהות תוכן באיכות נמוכה. 3%–5% משאילתות החיפוש באנגלית צפויות להיפגע מהעדכון, אבל בגלל תהליך ההשקה הממושך גם אתרים שלא זיהו ירידה משמעותית בתנועה מגוגל [...]

לפוסט המלא


13 באוקטובר 2014 13:57



12
אוק'

האם ציון האתר (PageRank) מת סופית?

האם גוגל קברו סופית את מדד דירוג האתר (PageRank)? נראה שכן, אחרי שג'ון מולר מגוגל הודיע בשבוע שעבר בשיחת וידאו בגוגל פלוס שלא מתוכננים עוד עדכונים לפייג'רנק, לפחות לא במתכונתו הנוכחית בסרגל הכלים של גוגל. הדיון על גוגל פייג'רנק בדקה 20:30 עדכון הפייג'רנק האחרון של גוגל היה בדצמבר 2013, ומכיוון שחודשיים קודם לכן מאט קאטס, [...]

לפוסט המלא


12 באוקטובר 2014 11:35



06
אוק'

למה לפעמים כדאי להיות במקום השני בגוגל

גוגל מדווחים בכל דו"ח רבעוני על עלייה בהכנסות מפרסום במנוע החיפוש, שמשמעותה עלייה בשיעור ההקלקות על תוצאות חיפוש ממומנות. לכן מתבקש לשאול על ההשפעה של העלייה בשיעור ההקלקה (CTR) של התוצאות הממומנות על שיעור ההקלקה על תוצאות החיפוש האורגניות. מכיוון שמיליוני אתרים תלויים בתנועה האורגנית של גוגל כדי להביא לקוחות פוטנציאליים, מגמת עלייה בשיעור ההקלקה [...]

לפוסט המלא


6 באוקטובר 2014 14:33



23
ספט'

שנה טובה – תשע"ה

שנה טובה ומתוקה לכל לקוחותינו, חברינו ומכרינו. תמונה במקור

לפוסט המלא


23 בספטמבר 2014 14:42



22
ספט'

החזר השקעה במודעות בגוגל אנליטיקס (ROAS)

גוגל הודיעו על מדד חדש בגוגל אנליטיקס: החזר השקעה במודעות (ROAS, Return on Ad Spend). באמצעות המדד הזה אפשר לחשב את הרווחים שנכנסו מפרסום בגוגל אדוורדס ביחס לסכום ההשקעה בקמפיין. לדוגמה, אם הרווחתם 5$ על כל דולר שהושקע בפרסום בגוגל, החזר ההשקעה במודעות, ה-ROAS, יהיה 500%. מדד החזר ההשקעה במודעות הוא מדד חשוב מכיוון שהוא [...]

לפוסט המלא


22 בספטמבר 2014 07:27



10
ספט'

סיכום תשע"ד בקידום אתרים בגוגל

מחקר חדש: מה הם הגורמים המשפיעים על דירוג  אתרים בגוגל ב-2014? לקראת השנה החדשה פרסמה חברת SearchMetrics את הרשימה השנתית של הגורמים המשפיעים על קידום אורגני בגוגל. כדי להפיק את הדו"ח נבדקו יותר מ-300,000 אתרים הממוקמים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ארצות הברית ונמדד המתאם בין גורמי SEO שונים (תוכן, טכנולוגיה, נוכחות ברשתות חברתיות, התנהגות משתמשים [...]

לפוסט המלא


10 בספטמבר 2014 08:24



09
ספט'

גוגל מאשרים: כדי להתאושש מפינגווין תצטרכו סבלנות

אולי לא בדיוק סבלנות, אבל כנראה שתצטרכו לחכות בסבלנות לא מעט זמן… האם אפשר להתאושש מעדכון פינגווין היה אחד הוויכוחים הלא פתורים בין מקדמי אתרים. עד אתמול, כשג'ון מיולר, אנליסט בכיר בגוגל, אישר שכדי שאתר יתאושש מפגיעה של עדכון פינגווין, גוגל צריכים להריץ את האלגוריתם מחדש. במילים אחרות, כל עוד גוגל לא הפעילו את האלגוריתם [...]

לפוסט המלא


9 בספטמבר 2014 16:07



פתרונות אינטרנט:

  • פתרונות שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש
  • אופטימיזציה של תוצאות החיפוש (אורגני וממומן)
  • ניהול מותג וניטור מוניטין
  • שיווק ברשתות חברתיות, לרבות SMO
  • ניהול והטמעה של תהליכי שיווק
  • אפיון אפליקציות ויישומים נוספים
  • שיווק מכוון מטרה (המרות)
  • מחקר וניתוח תחרותי

צור קשר 04-8717977





מדיה חברתית