בלוג שיווק באינטרנט

30
אוק'

דו"ח שימושיות לניידים חדש בגוגל וובמסטר טולס

גוגל הוסיפו דו"ח שימושיות לניידים (Mobile usability) לכלי המנהלים. הכלי מאפשר לעקוב אחרי בעיות שימושיות נפוצות באתר המותאם לגלישה מהנייד, וכך לתקן אותן ולשפר את חוויית המשתמש של גולשים מהסלולרי. הדו"ח נמצא בכלי המנהלים של גוגל (וובמסטר טולס) תחת תנועת חיפוש והתאמה לשימוש בנייד.

השגיאות הספציפיות שמוצגות בדו"ח הן שימוש בפלאש (שגיאה שגוגל מצביעים עליה כבר בתוצאות החיפוש בנייד); רכיבי מגע קרובים מדי (כלומר, קישורים וכפתורים במרחק שאינו מותאם למסך מגע); העדר נקודת מבט (מטא-תג המתאים את קנה המידה של דף האתר לדפדפנים במכשירים ניידים שונים) או נקודת מבט ברוחב קבוע, תוכן שאינו מותאם לנקודת המבט או גודל גופן קטן.

גוגל ממליצים בחום לעקוב אחרי השגיאות האלה, אבל עדיין לא מדברים מפורשות על השפעת השימושיות לניידים על דירוג האתר בתוצאות החיפוש. אבל אפשר לראות בדו"ח החדש בגוגל וובמסטר טולס סימן לכך ששימושיות האתר לטלפונים ניידים יוכנס לאלגוריתם של גוגל בעתיד הקרוב.

אבל גם אם השימושיות לנייד עדיין אינה משפיעה על קידום האתר בגוגל, חלק ניכר מהתנועה הכללית מגיע ממכשירים ניידים. לכן מומלץ לתקן את השגיאות שמופיעות בדו"ח ולשפר את חוויית המשתמש של הגולשים בנייד.

לפוסט המלא


30 באוקטובר 2014 17:14



20
אוק'

עדכון פינגווין 3.0 של גוגל

עדכון פינגווין 3.0 עלה לאוויר ביום שישי האחרון, כך אישרו נציגי גוגל לאתר Search Engine Land. גוגל פינגווין הוא עדכון אלגוריתם המתמקד באתרי ספאם, בעיקר כאלה המפרים את הנחיות גוגל בנוגע לבניית קישורים. השמועות על עדכון פינגווין 3.0 בסוף השבוע האחרון אושרו היום. זהו עדכון פינגווין הראשון לשנה הזאת ומנהלי אתרים רבים ציפו לו. בשלב [...]

לפוסט המלא


20 באוקטובר 2014 12:05



13
אוק'

עדכון פנדה 4.1 של גוגל

גוגל השיקו את עדכון פנדה 4.1 ב-25 בספטמבר 2014 והודיעו שהחשיפה שלו תהיה אטית ותימשך כמה שבועות. לפי גוגל, העדכון הזה אמור להיות מדויק יותר, והוא מבוסס על איתותים חדשים המאפשרים לזהות תוכן באיכות נמוכה. 3%–5% משאילתות החיפוש באנגלית צפויות להיפגע מהעדכון, אבל בגלל תהליך ההשקה הממושך גם אתרים שלא זיהו ירידה משמעותית בתנועה מגוגל [...]

לפוסט המלא


13 באוקטובר 2014 13:57



12
אוק'

האם ציון האתר (PageRank) מת סופית?

האם גוגל קברו סופית את מדד דירוג האתר (PageRank)? נראה שכן, אחרי שג'ון מולר מגוגל הודיע בשבוע שעבר בשיחת וידאו בגוגל פלוס שלא מתוכננים עוד עדכונים לפייג'רנק, לפחות לא במתכונתו הנוכחית בסרגל הכלים של גוגל. הדיון על גוגל פייג'רנק בדקה 20:30 עדכון הפייג'רנק האחרון של גוגל היה בדצמבר 2013, ומכיוון שחודשיים קודם לכן מאט קאטס, [...]

לפוסט המלא


12 באוקטובר 2014 11:35



06
אוק'

למה לפעמים כדאי להיות במקום השני בגוגל

גוגל מדווחים בכל דו"ח רבעוני על עלייה בהכנסות מפרסום במנוע החיפוש, שמשמעותה עלייה בשיעור ההקלקות על תוצאות חיפוש ממומנות. לכן מתבקש לשאול על ההשפעה של העלייה בשיעור ההקלקה (CTR) של התוצאות הממומנות על שיעור ההקלקה על תוצאות החיפוש האורגניות. מכיוון שמיליוני אתרים תלויים בתנועה האורגנית של גוגל כדי להביא לקוחות פוטנציאליים, מגמת עלייה בשיעור ההקלקה [...]

לפוסט המלא


6 באוקטובר 2014 14:33



23
ספט'

שנה טובה – תשע"ה

שנה טובה ומתוקה לכל לקוחותינו, חברינו ומכרינו. תמונה במקור

לפוסט המלא


23 בספטמבר 2014 14:42



22
ספט'

החזר השקעה במודעות בגוגל אנליטיקס (ROAS)

גוגל הודיעו על מדד חדש בגוגל אנליטיקס: החזר השקעה במודעות (ROAS, Return on Ad Spend). באמצעות המדד הזה אפשר לחשב את הרווחים שנכנסו מפרסום בגוגל אדוורדס ביחס לסכום ההשקעה בקמפיין. לדוגמה, אם הרווחתם 5$ על כל דולר שהושקע בפרסום בגוגל, החזר ההשקעה במודעות, ה-ROAS, יהיה 500%. מדד החזר ההשקעה במודעות הוא מדד חשוב מכיוון שהוא [...]

לפוסט המלא


22 בספטמבר 2014 07:27



10
ספט'

סיכום תשע"ד בקידום אתרים בגוגל

מחקר חדש: מה הם הגורמים המשפיעים על דירוג  אתרים בגוגל ב-2014? לקראת השנה החדשה פרסמה חברת SearchMetrics את הרשימה השנתית של הגורמים המשפיעים על קידום אורגני בגוגל. כדי להפיק את הדו"ח נבדקו יותר מ-300,000 אתרים הממוקמים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ארצות הברית ונמדד המתאם בין גורמי SEO שונים (תוכן, טכנולוגיה, נוכחות ברשתות חברתיות, התנהגות משתמשים [...]

לפוסט המלא


10 בספטמבר 2014 08:24



פתרונות אינטרנט:

  • פתרונות שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש
  • אופטימיזציה של תוצאות החיפוש (אורגני וממומן)
  • ניהול מותג וניטור מוניטין
  • שיווק ברשתות חברתיות, לרבות SMO
  • ניהול והטמעה של תהליכי שיווק
  • אפיון אפליקציות ויישומים נוספים
  • שיווק מכוון מטרה (המרות)
  • מחקר וניתוח תחרותי

צור קשר 04-8717977





מדיה חברתית