הבלוג שלנו

אסטרטגיות תוכן גדולות – SMX ישראל 2014

'Gilad Sasson'
27 בינואר 2014
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

לפני כמה שנים, השאלה הייתה האם קישורים או תוכן הם המלך. עם עדכון פינגווין אנחנו כולם יודעים את התשובה לשאלה הזו. אבל איך אפשר לכתוב תוכן שמתאים לא רק לקידום בגוגל אלא גם יצליח ליצור קישורים איכותיים ולהתאים לקידום בפייסבוק ובמדיה החברתית בכלל. זה הנושא שהפאנל הזה יחקור.

מי?

מרצה:  מרי מורד מ- aimClear ואהרון פרידמן מ-Kahena Digital Marketing

מה כדאי לקחת אתכם?

התוכן הוא המלך, אבל תוכן טוב כשלעצמו אינו מספיק, הוא מוטיב שחזר בכמה מהפאנלים ב-SMX ישראל 2014.

לגוגל נמאס מתוכן שמותאם למילות מפתח, ותוכן לא טוב הוא חסר תועלת. ההקשר ושיתוף התוכן חשובים לא פחות.

מהו תוכן טוב או אפקטיבי? תוכן מצחיק נוטה להזמין מעורבות. עוד סוגי תוכן שעובדים הם תכנים מותאמים לעיתוי ספציפי, סיפורים וסיפורים בתמונות, סדרות מאמרים בהמשכים. אפשר למשל לקחת מאמרי תוכן ארוכים ולא קריאים ולייצר מהם מאמר דינמי, מועיל ושימושי.

להפיץ את התוכן בפייסבוק, אורגנית ובתשלום. להשקיע גם ב"אריזת" התוכן: להעלות תמונה, לערוך את הכותרת והתיאור של הקישור.

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

 דובר על ניסוי שתוכן שנערך בבלוג של LogMyCalls, שבו פורסמו 150 פוסטים ב-50 ימים והתוצאה הראתה גידול של 514% בתנועה האורגנית וגידול של 800% בלידים.

Content Strategy Generator Tool של SEO Gadget – כלי שיוצר תוכן לפי המילים והביטויים שאנשים מחפשים ברשת.

Quora Scraper – סקריפט שסורק את אתר השאלות והתשובות Quora

Google Suggest

אתרים חברתיים – דרכם אפשר למצוא טרנדים ונושאים חמים

כלי הפרסום של פייסבוק – למקד את הקמפיינים לאוהדים לפי תחומי עניין, כך ללמוד אילו נושאים מעניינים את חברי הקהילה.

גוגל פלוס hashtags – מלמד מה גוגל תופסים כמקורות סמכותיים.

מצגות

למצגת של אהרון פרידמן – Big Content Strategies